Nazwa firmy: RWGC Sp. z o.o.
Adres siedziby: PIECEWSKA, nr 31, lok. U18, GDAŃSK, kod 80-288
NIP: 9571182743 REGON: 540528711
Tel kontaktowy: 586 701 901
Karnet na siłownię jest aktywowany natychmiastowo po zaksięgowaniu płatności.
Karnet uprawnia do korzystania z usług siłowni zgodnie z obowiązującym cennikiem oraz regulaminem klubu.
Okres ważności karnetu określony jest w momencie zakupu i zależy od wybranego rodzaju karnetu.
Klient może dokonać płatności za karnet w następujący sposób:
W recepcji klubu: gotówka, karta płatnicza, BLIK
Samodzielnie przez aplikację lub strefę klubowicza:
Przelew bankowy (wymagamy przesłania potwierdzenia wykonania operacji na kontakt@gardenclinic.pl)
Za pośrednictwem PayU
Klient ma prawo do rezygnacji z karnetu i zwrotu środków w terminie 14 dni od zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.
Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od zgłoszenia rezygnacji.
Zwrotowi nie podlegają karnety wykorzystane częściowo lub w całości.
Rezygnację należy zgłosić na adrs: kontakt@gardenclinic.pl.
Reklamacje dotyczące płatności lub dostępu do usług należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@gardenclinic.pl lub telefonicznie pod numer: 586 701 901.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji klientowi przysługuje zwrot środków lub przedłużenie okresu karnetu.
Administratorem danych osobowych klientów jest Garden Clinic Sp. z o.o.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień i obsługi klienta.
Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz żądania usunięcia swoich danych.
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie klubu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem [1.02.2025r].
Garden Clinic zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.