Rehabilitacja kardiologiczna

Rehabilitację kardiologiczną zaleca się wszystkim pacjentom, którzy borykają się z chorobami serca lub są w grupie ryzyka. To ważny element powrotu do zdrowia dla osób, które były dotknięte incydentem kardiologicznym. Pełni również funkcję działania profilaktycznego dla osób, które z różnych powodów są zagrożeni chorobami serca.

Rehabilitacja kardiologiczna odbywa się pod czujnym okiem terapeuty, który współpracuje z lekarzem kardiologiem i dobiera terapię do indywidualnych potrzeb i stanu zdrowia pacjenta. Ten rodzaj rehabilitacji wpływa doskonale na jakości życia pacjentów kardiologicznych, co możliwe jest dzięki poprawie bądź całkowitemu odzyskaniu sprawności fizycznej.

Kompleksowe pakiety rehabilitacyjne

Wśród wskazań do rehabilitacji kardiologicznej jest przebyty zawał serca. Dzięki rehabilitacji pacjenci mogą powrócić do wykonywania obowiązków domowych oraz zawodowych.

Holistyczne podejście do rehabilitacji kardiologicznej w Garden Clinic sprawia, że pacjenci otrzymują najwyższy standard opieki. Lekarz specjalista wraz z fizjoterapeutą dobierają indywidualnie farmakoterapię oraz program ćwiczeń, który poprawia sprawność ruchową wybranego pacjenta. Dzięki współpracy z różnymi specjalistami pacjent, który decyduje się na rehabilitację kardiologiczną uzyskuje również informacje na temat zdrowej diety, która jest niezbędna podczas leczenia i zapobiegania chorób układu sercowo-naczyniowego, a stan jego zdrowia jest na bieżąco monitorowany.

Rehabilitację kardiologiczną zaleca się osobom:

• po zawale serca,
  • z wadami serca,
  • po przeszczepie serca,
  • po wszczepieniu rozrusznika, zastawek,
  • po by-passach.