Regulamin korzystania z Obiektu Garden Clinic w Gdańsku
I. Postanowienia ogólne
Właścicielem i dysponentem Obiektu jest: RWGC Gdańsk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, ul. Piecewska 31/u18, 80-288 Gdańsk, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001147168, NIP: 9571182743, REGON: 540528711, kapitał zakładowy: 5 000 złotych, zwana dalej: „Spółka” lub „Garden Clinic”.
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania z całego Obiektu i przyjmuje się, że z chwilą wejścia na Obiekt każda osoba zapoznała się i dobrowolnie zaakceptowała postanowienia Regulaminu oraz wszystkie pozostałe instrukcje i zarządzenia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie Obiektu. Informacje te podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej, przed wejściem do Strefy Fitness, Strefy SPA lub Strefy Medycznej.
Obiekt czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00 oraz w niedziele od 8:00 do 22:00, z zastrzeżeniem punktu poniżej.
Godziny otwarcia Obiektu lub jego poszczególnych Stref mogą ulegać zmianom w związku z wcześniejszą rezerwacją indywidualną dla grup, świętami, aktualnymi promocjami, przerwami technologicznymi itp. Wszelkie informacje o aktualnych godzinach otwarcia lub zmianach będą zamieszczane na Recepcji oraz na stronie internetowej www.gardenclinic.pl.
Na terenie Obiektu znajdują się następujące Strefy: Restauracja, Recepcja, Strefa SPA, Strefa Fitness, Gabinety Medyczno-Rehabilitacyjne (w zakresie usług medycznych, rehabilitacji, fizjoterapii, medycyny estetycznej, kosmetologii) oraz Punkt Pobrań.
Teren Obiektu lub poszczególne Strefy należy opuścić nie później niż o godzinie zamknięcia. O godzinie zamknięcia pracownicy Obiektu mają prawo poprosić o jego opuszczenie. Urządzenia i atrakcje na terenie Obiektu zamykane lub wyłączane są wraz z godziną zamknięcia. Obiekt zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczania lub wyłączania z użytku wybranych pomieszczeń, urządzeń lub sprzętu.
Z Obiektu mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie lub posiadające częściową zdolność do czynności prawnych muszą przebywać pod opieką osób pełnoletnich.
Do korzystania z Obiektu upoważnione są wyłącznie osoby, które zawarły umowę ze Spółką na korzystanie z usług świadczonych przez Obiekt, posiadają Kartę, ważny Voucher lub wykupiły jednorazowe wejście oraz zapłaciły cenę zgodnie z Cennikiem.
Po okazaniu w Recepcji dokumentu upoważniającego do wejścia na Obiekt, użytkownik kierowany jest do odpowiedniej Strefy i – w zależności od potrzeb – otrzymuje instrukcję, gdzie należy się udać i co zrobić. W razie konieczności otrzymuje także indywidualną kartę dostępu, uprawniającą go do wstępu do wybranej części Obiektu.
Każda osoba korzystająca z szafek w Szatni ma obowiązek opróżnić szafkę po zakończeniu pobytu w Strefie Fitness lub w Strefie SPA w danym dniu. Spółka nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szafce po godzinie zamknięcia Obiektu w danym dniu. Spółka zastrzega sobie prawo do otworzenia szafki po godzinie zamknięcia Obiektu i opróżnienia jej z pozostawionych rzeczy.
W przypadku, gdy osoba korzystająca z szafki w Szatni zapomni kodu szyfrowego, na jej wniosek możliwe jest awaryjne otwarcie szafki za pomocą tzw. „masterkey”. Awaryjne otwarcie szafki odbywa się w obecności jej użytkownika oraz dwóch pracowników Obiektu, po wcześniejszym uwiarygodnieniu przez użytkownika faktu korzystania z danej szafki (np. poprzez opisanie rzeczy w niej pozostawionych). Użytkownik korzystający z szafki w Szatni, który zapomniał kodu do jej otwarcia, wnioskując o jej awaryjne otwarcie, zgadza się na opisaną w niniejszym punkcie procedurę.
Na terenie Obiektu zabronione jest:
– wnoszenie, spożywanie, używanie i pozostawanie pod wpływem napojów alkoholowych (z wyłączeniem Restauracji), narkotyków oraz innych środków odurzających,
– palenie tytoniu oraz korzystanie z papierosów elektronicznych (z wyłączeniem miejsc do tego wyznaczonych),
– krzyczenie i używanie słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe,
– handlowanie i akwizycja oraz naklejanie i pozostawianie reklam i ulotek,
– fotografowanie i filmowanie w celach komercyjnych bez zgody Spółki,
– wprowadzanie zwierząt,
– wnoszenie niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych,
– prowadzenie własnej działalności, w szczególności treningów personalnych, bez zgody Spółki,
– niszczenie mienia Spółki.
Osoby będące w złym stanie zdrowia, o ograniczonej sprawności, w złym samopoczuciu oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z Obiektu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Obiektu przez te osoby.
Osoby naruszające porządek lub przepisy niniejszego Regulaminu będą usuwane z Obiektu bez prawa do zwrotu wcześniej uiszczonych opłat.
Przedstawiciel ustawowy lub opiekun prawny ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane przez osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych oraz osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych, które pozostają pod ich opieką w przypadku niewłaściwego nadzoru.
W przypadku wyrządzenia szkód – w postaci uszkodzenia, zniszczenia lub zgubienia przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych oraz elektrycznych w Obiekcie – powstałych z winy osoby korzystającej z Obiektu, osoba ta ponosi pełną odpowiedzialność materialną.
Osoba odpowiedzialna za szkodę zobowiązana jest do zapłaty odszkodowania pokrywającego straty poniesione przez Obiekt, w tym koszty naprawy, zakupu nowych urządzeń, sprzątania itp. Zobowiązanie to powinno zostać uregulowane w terminie 7 dni od dnia przedstawienia wysokości szkody.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niezastosowania się osoby korzystającej z Obiektu do Regulaminu, poleceń personelu Obiektu lub obowiązujących przepisów prawa.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności względem osoby korzystającej z Obiektu za wszelkiego rodzaju urazy, kontuzje lub uszczerbki na zdrowiu, do których doszło na terenie Obiektu bez wyłącznej winy Spółki.
Zmiana godzin otwarcia lub wyłączenia Stref lub urządzeń/sprzętu z dostępu dla użytkowników nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych.
Wobec osób, które wielokrotnie bądź w sposób rażący naruszyły postanowienia niniejszego Regulaminu Obiektu lub poszczególnych regulaminów Stref, mogą zostać zastosowane czasowo lub na stałe zakaz wstępu na teren Obiektu lub poszczególnych Stref. Zastosowanie zakazu poprzedzone zostanie ostrzeżeniem wystosowanym przez personel Obiektu.
W przypadku kolizji zapisów postanowień ogólnych niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdują zapisy odnoszące się do poszczególnych Stref.
W sprawie skarg, wniosków i zażaleń należy zwracać się na adres e-mail: reklamacje@gardenclinic.pl.
Garden Clinic zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedniego informowania klubowiczów.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.gardenclinic.pl oraz do wglądu na Recepcji.
Osoby korzystające z Obiektu, w szczególności ze Strefy SPA i Strefy Fitness, zobowiązane są do skorzystania z Szatni – osobnych pomieszczeń dla kobiet i mężczyzn przeznaczonych do przebierania się. Znajdują się w nich szafki zamykane na zamek szyfrowy, przystosowane do przechowywania rzeczy niskocennych. W szatni należy pozostawić urządzenia i przedmioty mogące ulec uszkodzeniu oraz stanowić zagrożenie. Zaleca się pozostawienie cennych przedmiotów w domu. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione lub skradzione na terenie Obiektu.
II. Strefa SPA
Wejście do Strefy SPA jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz stanowi akceptację jego postanowień.
W Strefie SPA znajduje się m.in.: basen rehabilitacyjny, sauna/łaźnia parowa, sauna sucha, tężnia solankowa, tepidarium, pomieszczenia masażu, natryski, toalety.
Ze Strefy SPA mogą korzystać osoby, które dokonały opłaty zgodnie z Cennikiem oraz są zdrowe i posiadają kartę dostępową.
Strefa Wellness jest strefą ciszy i relaksu (z wyłączeniem czasu, w którym prowadzone będą wybrane zajęcia rehabilitacyjne). W związku z tym na jej terenie zabronione są głośne rozmowy, krzyki oraz inne zachowania zakłócające spokój przebywających w tej Strefie osób.
Każda osoba podejmuje kąpiel w saunie lub w basenie na własne ryzyko i odpowiedzialność. Osoby przebywające w saunach deklarują pełną zdolność fizyczną oraz zdrowotną do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
Wstępu do Strefy SPA zabrania się w szczególności osobom:
z zakaźnymi chorobami skóry,
z plastrami i bandażami na skórze,
infekcjami septycznymi,
ostrą infekcją wirusową lub bakteryjną,
ostrymi stanami zapalnymi organów wewnętrznych,
gruźlicą,
chorobami serca,
chorobami przejawiającymi się nagłymi atakami (np. epilepsja),
w trzech pierwszych miesiącach po przebytym udarze,
zapaleniem żył,
z ciężkimi zaburzeniami centralnego układu nerwowego,
z poważnymi zaburzeniami układu krążenia,
z zaburzeniami układu wydalania.
W przypadku wątpliwości, czy korzystanie ze Strefy SPA jest dla użytkownika bezpieczne, powinien on wcześniej zasięgnąć porady lekarza.
W celu skorzystania ze Strefy SPA, w zależności od wybranej formy aktywności, należy w Szatni zmienić obuwie na czyste (np. gumowe typu klapki) oraz posiadać duży ręcznik zakrywający części intymne.
W zależności od wyboru aktywności, należy dostosować odpowiednio ubiór, zgodnie z regulaminami basenu lub sauny.
Zabronione jest korzystanie z sauny/łaźni parowej oraz sauny suchej w stroju kąpielowym lub innym ubraniu.
Przed skorzystaniem ze Strefy SPA należy skorzystać z natrysku.
W Strefie SPA zabrania się używania własnych odbiorników MP3, aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych.
Do Strefy SPA zabrania się m.in. wnoszenia i spożywania alkoholu, wyrobów tytoniowych, żywności oraz elementów ostrych i niebezpiecznych, a w szczególności szklanych (w tym kosmetyków w szklanych opakowaniach).
Osoba, która zanieczyściła Strefę SPA, w tym w szczególności basen lub saunę, zobowiązana jest do pokrycia pełnych kosztów sprzątania i przywrócenia danej części Strefy do użycia zgodnego z przepisami prawa, w tym np. kosztów wymiany wody w basenie oraz wszelkich kosztów związanych z koniecznością zamknięcia danego pomieszczenia lub basenu.
Wszelkie skaleczenia, urazy oraz dostrzeżone niebezpieczeństwa, a także nieprawidłowości należy zgłaszać niezwłocznie obsłudze Obiektu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Strefy SPA zastosowanie mają ogólne zapisy Regulaminu Obiektu oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niestosowania się użytkownika do Regulaminów.
[A] SAUNA:
Wejście na Saunę jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz stanowi akceptację jego postanowień.
Maksymalna liczba osób, które mogą przebywać jednocześnie w Saunie wynosi 8.
Osoby nie mające pełnej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Sauny tylko w obecności przedstawiciela ustawowego lub prawnego opiekuna.
Z Sauny mogą korzystać jedynie osoby zdrowe, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z Sauny. Zaleca się konsultację lekarską przed skorzystaniem.
Korzystający z Sauny ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoje i osób, o których mowa w pkt 3.
Nie zaleca się korzystania z Sauny przez kobiety w ciąży.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne wynikające z korzystania z Sauny.
Przed wejściem do Sauny, użytkownik zobowiązany jest do:
dokładnego umycia ciała i osuszenia go;
zdjęcia stroju kąpielowego i owinięcia się ręcznikiem;
zdjęcia wszelkich metalowych przedmiotów (np. biżuterii);
zdjęcia obuwia;
zdjęcia okularów i szkieł kontaktowych (zalecane).
Podczas korzystania z Sauny należy używać ręcznika w sposób uniemożliwiający kontakt ciała z siedziskiem.
Zabronione jest:
korzystanie z Sauny pod wpływem alkoholu lub środków odurzających;
palenie tytoniu, wnoszenie/ spożywanie alkoholu i środków odurzających;
samodzielna regulacja temperatury i wilgotności (może to robić wyłącznie personel);
wnoszenie naczyń, żywności oraz innych przedmiotów obcych;
używanie olejków eterycznych i bukietów zapachowych;
niszczenie i uszkadzanie wyposażenia;
zakłócanie porządku, nieobyczajne lub obraźliwe zachowania;
bieganie w Strefie, w tym przy basenie, w szatni i natryskach.
W przypadku pogorszenia samopoczucia należy natychmiast przerwać korzystanie z Sauny i w razie potrzeby wezwać pomoc medyczną.
W czasie i po korzystaniu z Sauny przeciwwskazane jest podejmowanie wysiłku fizycznego. Zaleca się odpoczynek – np. w Tepidarium lub Tężni solankowej.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają ogólne zapisy Regulaminu Obiektu oraz przepisy prawa.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niestosowania się do niniejszego Regulaminu lub poleceń personelu Obiektu.
[B] BASEN
Wejście na Basen jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz stanowi akceptację jego postanowień.
Maksymalna liczba osób, które mogą przebywać jednocześnie w Basenie, wynosi 8.
Z Basenu korzystać powinny jedynie osoby, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do kąpieli (np. choroby skórne, zakaźne).
Korzystanie z Basenu może odbywać się tylko w godzinach pracy placówki, z wyłączeniem:
godzin zarezerwowanych na zajęcia grupowe Aqua Fitness,
godzin przeznaczonych na terapię indywidualną z fizjoterapeutą.
Informacje o:
godzinach zajęć grupowych dostępne są na stronie internetowej Garden Clinic oraz w recepcji,
terapii indywidualnej z fizjoterapeutą – dostępne są w recepcji.
Osoby korzystające z Basenu są zobowiązane do:
zmiany obuwia na czyste obuwie basenowe i pozostawienia odzieży w Szatni;
używania odpowiednich strojów kąpielowych;
dostosowania aktywności do wieku, umiejętności, stanu zdrowia i zaleceń medycznych;
bezzwłocznego informowania personelu o wypadkach lub sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu.
Noszenie okularów lub soczewek kontaktowych na Basenie odbywa się na własne ryzyko użytkownika.
Na terenie Basenu obowiązuje zakaz:
palenia tytoniu (w tym papierosów elektronicznych);
korzystania z Basenu pod wpływem alkoholu lub środków odurzających;
wnoszenia/ spożywania alkoholu, środków odurzających, żywności, napojów (z wyjątkiem wody dostępnej w Strefie SPA);
wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów i biżuterii;
zaśmiecania i zanieczyszczania Basenu;
załatwiania potrzeb fizjologicznych do wody i poza toaletą;
wprowadzania zwierząt;
biegania, popychania, wrzucania innych osób do wody;
zachowań zagrażających bezpieczeństwu lub przeszkadzających innym użytkownikom;
skakania do wody, w tym „na główkę”;
zakłócania porządku publicznego i zachowań nieobyczajnych;
używania sprzętu ratowniczego do celów innych niż przeznaczenie;
wnoszenia i używania dużych sprzętów pływających (pontony, materace);
nurkowania w dal i ćwiczeń bezdechowych.
Osoby, które rażąco lub wielokrotnie naruszyły Regulamin Basenu lub Obiektu, mogą otrzymać czasowy lub stały zakaz wstępu. Decyzję poprzedzi ostrzeżenie personelu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie ogólne zapisy Regulaminu Obiektu.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niestosowania się do niniejszego Regulaminu przez osoby korzystające z Basenu.
III. STREFA FITNESS
Wejście do Strefy Fitness jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz stanowi akceptację jego postanowień.
W Strefie Fitness znajduje się m.in.: szatnia, toalety, prysznice, strefa z maszynami cardio, maszynami izotonicznymi, strefa z wolnymi ciężarami, dwie sale do zajęć grupowych oraz jedna sala do treningu medycznego i fizjoterapii.
Ze Strefy Fitness mogą korzystać wyłącznie osoby, które:
dokonały opłaty za jednorazowe wejście,
podpisały umowę lub posiadają ważny voucher,
dokonały płatności zgodnie z Cennikiem,
posiadają ważną kartę dostępową.
Zakup biletu jednorazowego, podpisanie umowy lub wejście na podstawie vouchera uprawniającego do korzystania ze Strefy Fitness jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu korzystania z Obiektu.
Przed rozpoczęciem ćwiczeń użytkownik zobowiązany jest do:
skorzystania z szatni,
zmiany obuwia zewnętrznego na czyste, odpowiednie do danego rodzaju ćwiczeń,
przebrania się w strój sportowy odpowiedni do aktywności fizycznej.
[A] SIŁOWNIA
Osoba korzystająca z urządzeń znajdujących się w Strefie Fitness zobowiązana jest do:
1.1. Przestrzegania porządku, higieny, właściwego zachowania oraz zasad współżycia społecznego i szacunku wobec innych ćwiczących.
1.2. Powstrzymania się od zachowań mogących narazić mienie na uszkodzenie lub zniszczenie.
1.3. Korzystania z ręcznika podczas ćwiczeń.
1.4. Zaznajomienia się z instrukcją korzystania z danego urządzenia lub skonsultowania jego obsługi z personelem Obiektu.
1.5. Rozpoczynania ćwiczeń po uprzedniej rozgrzewce.
1.6. Zabezpieczenia talerzy na sztandze i sztangielkach przy użyciu zacisków.
1.7. Wyłączenia urządzenia lub odłożenia sprzętu na miejsce po zakończeniu ćwiczeń oraz jego przetarcia papierowym ręcznikiem i środkiem dezynfekującym.
Zabrania się:
2.1. Palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych.
2.2. Spożywania oraz sprzedaży alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających.
2.3. Ćwiczenia po spożyciu alkoholu lub środków odurzających – niezależnie od ilości.
2.4. Korzystania z urządzeń w przypadku chorób (np. infekcji, chorób serca, układu krążenia).
2.5. Rzucania talerzami, sztangami, hantlami i innym sprzętem na posadzkę.
2.6. Wnoszenia szklanych opakowań.
Na terenie Siłowni:
3.1. Obowiązuje zakaz prowadzenia treningów personalnych przez osoby niewspółpracujące ze Spółką.
3.2. Zabrania się wywieszania plakatów oraz rozdawania lub pozostawiania ulotek.
Przed rozpoczęciem ćwiczeń użytkownik powinien sprawdzić stan techniczny urządzenia lub sprzętu.
4.1. W przypadku zauważenia usterki należy niezwłocznie zgłosić ją w Recepcji.
4.2. W przypadku zaniechania zgłoszenia – użytkownik ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody.
4.3. Zabronione jest korzystanie ze sprzętu niesprawnego lub uszkodzonego.
Zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności przez osoby noszące okulary korekcyjne lub szkła kontaktowe.
5.1. Korzystanie z nich podczas ćwiczeń odbywa się na własne ryzyko.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za:
6.1. Skutki używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem, instrukcją obsługi lub wskazówkami personelu.
6.2. Skutki korzystania z obciążeń niedostosowanych do możliwości osoby ćwiczącej.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają ogólne zapisy Regulaminu Obiektu.
[B] ZAJĘCIA GRUPOWE
Osoba korzystająca z zajęć grupowych zobowiązana jest do przestrzegania Regulaminu Obiektu.
Warunkiem udziału w zajęciach grupowych jest uprzednie zapisanie się poprzez:
aplikację mobilną,
strefę klienta na stronie internetowej,
lub osobiście w recepcji Obiektu.
Zapis na zajęcia można odwołać najpóźniej do 1 godziny przed ich rozpoczęciem.
Dwukrotne niestawienie się na zajęcia bez wcześniejszego odwołania skutkować będzie:
założeniem blokady możliwości zapisów na okres 7 dni od ostatniej nieobecności.
Instruktor ma prawo:
weryfikować obecność uczestników na podstawie listy zapisanych,
poprosić o opuszczenie zajęć osoby niezapisane.
Zajęcia grupowe prowadzone na basenie objęte są osobnym regulaminem zawartym w podpunkcie [C].
[C] REGULAMIN ZAJĘĆ NA BASENIE – Aqua Fitness i Aqua Pilates
I. ZASADY OGÓLNE
Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w zajęciach na basenie, odbywających się na terenie Garden Clinic.
Regulamin dotyczy zajęć takich jak:
Aqua Fitness,
Aqua Pilates,
trening personalny w wodzie,
rehabilitacja indywidualna w wodzie.
Każdy uczestnik zajęć zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed ich rozpoczęciem. Udział w zajęciach oznacza jego akceptację.
Uczestnik zajęć:
oświadcza, że zna swój stan zdrowia i nie posiada przeciwwskazań do udziału (Załącznik 1),
w przypadku wątpliwości decyzję o możliwości uczestnictwa podejmuje prowadzący zajęcia.
Uczestnictwo w zajęciach jest możliwe wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Każdy uczestnik bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność.
W przypadku złego samopoczucia lub problemów zdrowotnych należy:
natychmiast przerwać zajęcia,
niezwłocznie poinformować instruktora.
Garden Clinic oraz prowadzący nie ponoszą odpowiedzialności za szkody i kontuzje wynikające z:
niedostosowania się do poleceń,
nieprzestrzegania regulaminów,
stanu zdrowia uczestnika.
Ze względów bezpieczeństwa zabrania się:
żucia gumy,
noszenia biżuterii (kolczyków, zegarków, pierścionków, bransolet itp.).
Zabrania się uczestnictwa w zajęciach osobom:
pod wpływem alkoholu,
pod wpływem środków odurzających,
pod wpływem innych substancji obniżających sprawność psychoruchową.
Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych instruktorów, do których poleceń należy się stosować.
W przypadku niespełnienia wymogów regulaminu organizator ma prawo odmówić udziału lub wyprosić uczestnika.
Garden Clinic zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w wyjątkowych przypadkach.
Uczestnicy zostaną o tym niezwłocznie poinformowani,
przysługuje im możliwość udziału w zajęciach w innym terminie.
Zapisy na zajęcia odbywają się:
przez system E-Fitness,
telefonicznie,
osobiście w rejestracji Garden Clinic.
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 4 osoby.
Rezygnacja z udziału możliwa jest najpóźniej na 4 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Brak odwołania skutkuje uznaniem obecności jako odbytej i odliczeniem wejścia z karnetu.
Na zajęcia należy zabrać:
obuwie zmienne (klapki),
strój kąpielowy,
ręcznik.
Przed rozpoczęciem zajęć uczestnik powinien:
pozostawić odzież wierzchnią i obuwie w szatni,
poruszać się po obiekcie wyłącznie w klapkach,
przed wejściem do wody wziąć obowiązkowy prysznic.
Załącznik 1. Przeciwwskazania do uczestnictwa w zajęciach w basenie Garden Clinic
W przypadku występowania poniższych dolegliwości, zaleca się powstrzymanie od udziału w zajęciach basenowych. W sytuacjach niejasnych należy skonsultować swój stan zdrowia z Prowadzącym przed rozpoczęciem zajęć.
a) Choroby układu krążenia:
Niewyrównane wady serca
Nieuregulowane ciśnienie tętnicze krwi
Migotanie przedsionków, migotanie komór
Zakrzepowe zapalenie żył
Świeży zawał serca
b) Choroby układu oddechowego:
6. Astma w okresie zaostrzeń
7. Zaporowa rozedma płuc
8. Sarkoidoza
c) Choroby dermatologiczne:
9. Zakażenia bakteryjne i wirusowe skóry
10. Owrzodzenia skóry
11. Otwarte i niezagojone rany (w tym po zabiegach chirurgicznych)
12. Choroby grzybicze skóry i paznokci
13. Choroby zakaźne typu: brodawki, półpasiec, świąd skóry
14. Zapalenia skóry
d) Choroby ginekologiczne:
15. Okres menstruacji
16. Zapalenie w okolicy dróg rodnych
e) Choroby metaboliczne i stany zapalne:
17. Nieuregulowana nadczynność tarczycy
18. Nieuregulowana gospodarka cukrowa (cukrzyca)
19. Stany zapalne narządów wewnętrznych
20. Zapalenie ucha
21. Zapalenie spojówek
f) Inne stany:
22. Ciąża patologiczna lub okres do 6 tygodni przed porodem
g) Choroby nowotworowe:
Udział w zajęciach możliwy wyłącznie za zgodą lekarza prowadzącego